לוגו בניה קלה

0723922471  📞 

שדרוגים לחצר באמצעות בנייה קלה

בנייה קלה היא אמצעי קל, יעיל ונוח להרים פרויקט קבלני המשפר את ערך הנכס או מוסיף שדרוג לרווחת בעל או בעלת הבית. חשוב לציין בו-זמנית שאל לנו לבצע כל צעד בטרם נקבל על כך את האישורים הנדרשים לרבות היתר הבנייה, וחשוב לבחון זאת אל מול אנשי מקצוע. בנושא זה נשמח לסייע וניתן לפנות אלינו בכל שאלה.

במידה וברצונכם לשדרג את חצר הבית, הרי שהבניה הקלה טומנת בחובה שפע של אפשרויות שיענו ויעלו על הציפיות. במאמר המידע שלפניכם ריכזנו מספר היבטים שיוכלו לקחת את החצר שלכם צעד אחד קדימה, ולסייע להגשים את חלומכם בתוך מספר ימים ספורים בלבד.

הוספת פרגולה לחצר

פרגולה לחצר היא דרך נפלאה להקנות לגינה הפרטית גם מראה יוקרתי ויפהפה, וגם אזור מוצל אשר יאפשר לכם ליהנות משעות ממושכות בגינה ומבלי שתצטרכו לקום מן הכיסא.

חשוב לציין כי גם הוספתה של פרגולה לעתים מצריכה אישור ויש לבחון את הנושא בקפידה. את הפרגולה ניתן לבחור במגוון של עיצובים כאשר ישנן פרגולות עץ יוקרתיות ופרגולות מתכת, וכן פרגולות העשויות חומרים סינטטיים ושמגיעות בטקסטורות המזכירות עץ.

ניתן לעטר את סביבת הפרגולה בשלל צמחייה ובעזרים דקורטיביים נוספים, ובמידה וישנם ילדים המתרוצצים בחצר, הרי שתוכלו לעטר את האזור עם דשא מלאכותי רך ונעים עבור הילדים הקטנטנים.

קיר חוצץ דקורטיבי

כך למשל במידה ואתם מעוניינים להקים מטבח חיצוני בגינה הפרטית, הרי שתוכלו לשדרג אותה באמצעות הוספתם של קירות עזר המגיעים באמצעות הבנייה הקלה. כמו-כן ניתן למצוא שפע של פתרונות גבס ייעודיים אשר יאפשרו לכם גם לערוך את המהלך הדקורטיבי, אך זכרו כי גבס הינו רגיש למים ולתנאי מזג אוויר משתנים.

את קירות הבנייה הקלה תוכלו לעטר בשלל עזרים דקורטיביים שיתאימו לרצונכם וסגנונכם לרבות בלוק בטון, אבני ירושלים, בריקים ושלל זרמים עיצוביים שונים.

חדר חיצוני

ההיבט המשמעותי ביותר שעמו תוכלו לשדרג את הגינה הפרטית שלכם, הוא במידה ותרצו להקים חדר חיצוני דוגמת יחידות דיור עבור הילדים שגדלו או עבור השכרתה לזוגות צעירים או יחידים המבקשים למצוא לעצמם פתרון מגורים בעלויות הוגנות.

חשוב לציין שבשונה מיתר הדברים שצוינו מעלה, חדר חיצוני באופן מוחלט מצריך היתר בניה, וכן יש לבחון היטב אם התב"ע מאפשרת זאת. במקרים מסוימים ייתכן ויימצא כי שטח המבנה הקיים על הקרקע כבר נוצל במלואו, וכפועל יוצא מכך נדרש לבחון אל מול הועדה המקומית לתכנון ובינוי שתגדיל את שטח הבנייה הרשום בתוכנית הבניית העירונית.

ובכל שאלה והתייעצות בנושא בנייה קלה בחצר, אנו נשמח לעמוד לשירותכם. לפרטים נוספים ולקבלת מידע על תוספות בנייה קלה, הינכם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר. נציג שירות מטעמנו ישוב אליכם בהקדם האפשרי.

מה היה לנו עד עכשיו במאמר?

מאמרים נוספים

Facebook
Twitter
LinkedIn