לוגו בניה קלה

0723922471  📞 

למה כדאי לבצע בניה קלה איתנו

בנייה קלה היא סגנון בנייה נוח ופשוט במיוחד שמאפשר להעמיד מבנים איכותיים ופונקציונליים תוך פרק זמן קצר מאוד, תוך כדי שימוש בחלקים המיוצרים מראש במפעל ייעודי. הבנייה הקלה היא תופעה שמתחילה לתפוס תאוצה כאן בארץ, ואנשים רבים כבר הבינו את היתרונות הרבים שלה ובחרו בה. הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת לגבי הבניה. 

 

קודם כל חשוב להבין שבנייה קלה היא בנייה שלוקחת הרבה פחות זמן מבנייה סטנדרטית. כאשר אנחנו בונים מבנה מאפס שלבי הבנייה הם שלבים שיכולים להתפרש על פני פרק זמן ארוך במיוחד, ולכן כאשר רוב החלקים מוכנים מראש כמו במצב של בנייה קלה, ההליך מתקצר משמעותית. 

סיבה נוספת וחשובה היא כמובן החיסכון בכסף. בנייה קלה היא בנייה שנחשבת זולה משמעותית מהבנייה הסטדנרטית, מה שכמובן מהווה שיקול משמעותי עבור רבים. 

 

האם ניתן להתאים לנכים בית בבנייה?

בית פרטי בבנייה קלה הוא בית לכל דבר ועניין, וניתן לעשות את ההתאמות הנדרשות כך שהוא יתאים לכם. במידה ואתם מתקשים בתנועה וזקוקים להתקנת מעלון מדרגות או אמצעי נגישות אחר, מומלץ לציין זאת לקבלן כבר בשלבים הראשוניים ולקבל את הפתרון ההנגשה המתאים עבורכם. 

 

כמה זמן לוקח עד שהמבנה יהיה מוכן?

מדובר באחת השאלות הכי נפוצות לגבי בנייה, והתשובה לשאלה הזו משתנה בין מבנה למבנה. מבני מגורים הנבנים בבנייה קלה יהיו מוכנים לרוב תוך חמישה חודשים עד שמונה חודשים בלבד! פרק זמן קצר משמעותית מזמני הבנייה שאנחנו רגילים אליהם. כמובן שפרק הזמן המדויק נקבע על פי פרמטרים נוספים אך רוב המבנים הם מבנים שיכולים להיות מוכנים מהר מאוד. 

 

האם הבנייה פוגעת בעמידות של המבנה?

אחד החששות שיש לאנשים לפני הבחירה בבנייה היא החשש מפני איכות המבנה או העמידות שלו.  תנו לנו להסיר דאגה מליבכם ולספר לכם שמבנים בבנייה קלה הם עמידים במיוחד, ואינם נופלים מבניינים הנבנים בבנייה קונבנציונלית. חשוב לציין שהמבנה כמובן עמיד לנזקי מים ורטיבות וכן עמיד ובטיחותי גם בפני רעידות אדמה!

 

דברים שחשוב לשים אליהם לב

בנייה היא תחום יחסית מתפתח כאן בארץ, ולכן חשוב לדעת שבנייה קלה לגובה למשל היא בנייה שלא תמיד יהיה אפשרי לעשות. במידה ואתם לא בטוחים אם החזון שלכם מתכתב עם מבנים שניתן לבנות בבנייה קלה אנחנו ממליצים להתייעץ עם חברה המתמקצעת בבניית בתים בשיטה זו על מנת שתוכלו להבין מה המגבלות של הבניה ומה אפשר לעשות בלי שום בעיה. כמו כן, חשוב לוודא שאתם בוחרים בקבלן בניה קלה שמבין ומכיר את העבודה עם בנייה קלה, ושיש לו ניסיון רב בתחום. ככל שתבחרו באנשי מקצוע איכותיים יותר, כך הבית שלכם בסופו של דבר יהיה איכותי יותר!

 

מה היה לנו עד עכשיו במאמר?

מאמרים נוספים

Facebook
Twitter
LinkedIn