לוגו בניה קלה

0723922471  📞 

כל הסיבות לבחור חיפוי אלומיניום

בענף הבנייה והשיפוצים ניתן למצוא כיום מגוון רחב של חיפויים לרבות: חיפוי Hpl, בטום אדריכלי, לוחות פייבר צמנט, חיפוי אלומיניום ועוד. כיום ידוע כי לחיפוי אלומיניום יש לא מעט יתרונות שונים כאשר מדובר על חיפוי קירות ולכן, אם אתם מחפשים חומר חיפוי עבור קירות חוץ, כדאי מאוד שתכירו את כל היתרונות של אלומיניום כחומר חיפוי. במאמר הבא תקבלו את כל המידע על חיפוי אלומיניום וזאת בכדי שתבינו למה כדאי לכם לבחור דווקא בו על פני כל חומר חיפוי אחר.

מה צריך לדעת על חיפוי קירות?

ראשית כל, חשוב מאוד להבין כי חומרי חיפוי נדרשים עבור חיפויים שונים שהם: חיפוי קירות פנים העוסק בחיפוי פנימי של הקירות בבית, של קורות, עמודים, מסתורי כביסה, דלתות ועוד. החיפוי המדובר איננו דורש חומרים אטומים, עמידים או מבודדים יתר על המידה שכן, מכיוון שהוא מצוי בפנים, הוא לא חשוף באופן כלשהו לתנאי מזג האוויר.

חיפוי נוסף הוא חיפוי של קירות חוץ. מדובר על החיפוי החיצוני של בתים פרטיים, בניינים, בתי עסק, מבני תעשייה וציבור, וילות ועוד. המטרה של חיפוי חיצוני מעבר להענקת מראה מרשים וייחודי למבנה הוא להיות חוצץ אטום בין החוץ לבין המבנה, ליצור בידוד אקוסטי ותרמי ולספק שכבת הגנה משמעותית מפני פגעי מזג האוויר או זעזוע מכל סוג אחר. כאשר מדובר על חיפוי קירות חוץ, יש צורך לבחור בחומר איכותי, עמיד, חזק ובד בבד, גם דקורטיבי. חיפוי קיר מאלומיניום מהווה את הבחירה הטובה ביותר כאשר מדובר על קירות חוץ.

איזה סוגים של חיפויי אלומיניום אפשר למצוא?

חשוב לדעת כי כיום ניתן למצוא חיפוי אלומיניום בלוחות שונים המשתנים בגודל שלהם ובהתאם לכך הם מתאימים עבור צרכים שונים: ראשית כל, חיפוי אלומיניום רגיל המשמש לחיפוי של בתים פרטיים או של חלק ממבנה וחיפוי אלוקובונד שהוא חיפוי שמתאים למבנים גדולים ומורכב משני שכבות של אלומיניום,

למה כדאי לבחור בחיפוי אלומיניום?

ישנם לא מעט יתרונות לחיפוי אלומיניום:

בשנים האחרונות חיפוי אלומיניום מהווה את אחד מסוגי החיפוי המבוקשים ביותר כיום. הוא מציע מראה מודרני לכל מבנה, עמידות גבוהה וכן הוא לא דורש תחזוקה שוטפת ובשל כך הוא מהווה חומר חיפוי שלא מעט אנשים בוחרים בו. הנה כמה מהיתרונות הבולטים של חיפוי אלומיניום:

ראשית כל, בשונה מחיפויים אחרים ההתקנה של חיפוי אלומיניום היא מהירה יותר, פשוטה ולא מלכלכת שכן מדובר על חומר קל משקל ובד בבד גם נוח וגמיש. לכן, נוח וקל ליישם אותו כחומר חיפוי.

שנית, הוא קל מאוד לניקוי ותחזוקה והוא לא דורש צביעה מחדש או עיצוב

מעבר לכך, מדובר על חומר שעמיד בפני תנאי מזג האוויר השונים. הוא לא מעלה קורוזיה, מחליד ועוד ולכן, הוא גם לא ייפגע מגשם או טל.

עוד יתרון של האלומיניום הוא שהוא עמיד מאוד בפני נזקי הזמן ולכן הוא לא דוהה, לא מתפורר, לא שביר ועוד.

יתרון נוסף של האלומיניום הוא שהוא מספק הגנה. על אף שלכאורה נראה כי מדובר על כיסוי יפה בלבד, הרי שהוא מציע שכבת הגנה, איטום ובידוד על המעטפת של המבנה.

כמובן שגם המראה של האלומיניום הוא מרשים וייחודי ועל כן, הוא מציע לכל מבנה שהוא מחפה מראה דקורטיבי וטוב.

ניתן לומר כי חיפוי אלומיניום הוא חיפוי בעל יתרונות רבים, אשר מקנים לכל מבנה את המראה הטוב ביותר ובד בבד, עוד מגוון רחב של יתרונות.

קרדיט-freepik

 

מה היה לנו עד עכשיו במאמר?

מאמרים נוספים

Facebook
Twitter
LinkedIn