מה המחיר של שיפוצים

אם השאלה היא מהם מחירי שיפוץ, התשובה היא שמחירים אלו משתנים בהתאם לסוגי החומרים שתבחרו, תוספות הבנייה, סוגי התשתיות שתצטרכו להתקין ובהתאם לרמת הגימור הסופית של הבנייה. קראו כאן עבור מחירי בנייה קלה קונקרטיים.

מחיר ממוצע למ"ר עבור שיפוץ

לפני שנציין מחיר בניה קלה, ראוי להדגיש כי בימינו ישנם מחירונים באינטרנט עבור כל שירות ומוצר, כולל מחירון שיפוץ באתרים שונים. במהלך שוטטות האונליין שלנו, מצאנו את מחירון טופ שיפוצים אשר כולל בתוכו מחירון בנייה קלה לצרכן החסכן והחכם. לפי מחירון טופ שיפוצים, מחיר שיפוץ למ"ר נע בין כ-3,000 – 3,500 ₪ בממוצע. 

אבל, יש לציין כי המחירים לעיתים יכולים לטפס עד כ-6,000 ₪ למ"ר, תלוי ברמת הגימור שתרצו. כמו כן, מעבר למחירון אונליין, מצאנו גם המון מידע על סוגי עבודות בנייה קלה, טיפים למציאת קבלנים מומחים בתחום, אפשרות השוואת מחירים בין קבלני בניה קלה ועוד. לאחר המלצה זו לסקירת המידע בתחום, נעבור למה שהתכנסנו לכבודו כאן – מחירי שיפוץ מומלצים לצרכן – המשיכו לקרוא. 

לנוחיותכם, ריכזנו עבורכם מחירון שיפוצים מומלץ לצרכן וכן, גם מחירון שיפוצים חדשני. לפני שנציין מחירים קונקרטיים, רק נדגיש כי המחירים להלן עשויים להשתנות בין קבלן אחד לאחר. לאחר שהסרנו זאת מהדרך, ראו מחירי שיפוץ:

  • התקנת פאנל מבודד: כ-50 – 75 ₪ למטר רץ. 
  • בניית יחידת דיור על גג: כ-2,200 – 2,800 ₪ למ"ר.
  • בניית שלד בנייה קלה: כ-700 – 1,200 ₪ למ"ר, לא כולל תשתיות. 
  • בניית בית כנסת קומפלט: כ-15,000 – 30,000 ₪ עד 20 מטרים, כולל חיבור חשמל ומים. 

חשוב לציין את הדבר הבא, בנייה קלה עשויה להצריך הוצאת היתר, כאשר מחיר הוצאת ההיתר יכול לנוע בין כ-15,000 – 35,000 ₪ בממוצע. 

לסיכום, עדיף בנייה קלה או בניית בטון?

התשובה לשאלה הזו לא יכולה להיות פשוטה, מכיוון שישנם יתרונות וחסרונות לכל אחת משיטות הבנייה הללו. מצד אחד, בנייה קלה דורשת תקציב יותר ידידותי ואפילו פחות משאבים ומאמץ להקמתה, אבל מצד שני, חלק מהאנשים עשויים להעדיף בניית בטון בזכות עמידות החומר כמובן. עם זאת, חשוב לזכור כי בנייה קלה אינה עמידה כמו בניית בטון, ולכן היא עשויה להישחק מהר יותר בדרך כלל. 

נוסף על כך, חשוב לזכור כי בנייה קלה מייצרת בידוד אקוסטי ותרמי פחות טובים מאשר מה שמייצרים חומרים כמו בטון או בלוקים. לבסוף, שיטת הבנייה המועדפת צריכה להיות תלויה לא רק בתקציב שיש לכם עבור הפרויקט, אלא שהיא צריכה להיות תלויה גם בצרכים שלכם מאותו מבנה עתידי שהולך לקום. אם אינכם בטוחים במה לבחור, ייתכן שההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם במקרה זה היא – סקרו תיקי עבודות של אנשי מקצוע וקבלנים. לאחר סקירת מספר תיקי עבודות, תוכלו להבין יותר לעומק מה אפשר ומה מאתגר יותר לבצע עם תקציבכם. 

מה היה לנו עד עכשיו במאמר?

מאמרים נוספים

Facebook
Twitter
LinkedIn