מהם התריסים המתאימים לקירות מבניה קלה?

כאשר בוחרים בבנייה קלה, חשוב לשים לב לכל אלמנט כדי לשמור על השלמות המבנית וגם כדי להבטיח שהחלל יראה אסתטי ויפה. אחד ההיבטים שלפעמים לא שמים עליו מספיק דגש הוא בחירת התריסים, ועליכם לבחור תריסים שיתרמו לפונקציונליות ולנוחות שלכם, כל שכן יתאימו למבנה עצמו ויספקו את מידת הבטיחות והפרטיות הרצויה. 

אז אילו תריסים מתאימים לקירות בבנייה קלה? רגע לפני שאתם מתחייבים לסוג כזה או אחר, כדאי שתקראו את הדברים הבאים. 

החומרים שמהם מיוצרים התריסים

כאשר עובדים עם חומרי בנייה קלים חשוב לחשוב על כל פרט קטן, כל שכן לבחור בקפידה תריסים חשמליים. שלא כמו קירות בטון כבדים, מבנים קלים עשויים שלא לתמוך במשקל של תריסים רגילים ומסורתיים, לכן עליכם לבחון את האפשרויות ולבחור בתריסים שמיוצרים מחומרים קלים יותר כמו לדוגמה אלומיניום מוקצף.

חומרים קלים כמו אלומיניום או פלסטיק יהיו בחירה מעולה, מכיוון שהם לא רק קלים אלא גם עמידים ופשוטים להתקנה ומפחיתים את הלחץ על הקירות.

וויסות אור ואוויר

כאשר אנו בוחרים תריסים לבית בבניה קלה, דבר נוסף שיש לשים עליו דגש הוא וויסות הטמפרטורה בפנים הבית. תריסים יכולים לעזור בכך ולשמש כמסנני חום וקור, ולשפר באופן משמעותי את האקלים הביתי ואת זרימת האור לתוך החלל. 

כאשר בוחרים בתריסים הנכונים אפשר להגיע לכדי חיסכון באנרגיה ולייצב את הטמפרטורה בפנים הבית, בעזרת תכנון חכם, בידוד נכון, שימוש בחומרי בנייה מתאים ובחירה נכונה של תריסים כחלק מתכנון אקלים ביתי מיטבי.

התקנה פשוטה ומקצועית

בעת בחירת תריסים חשוב לשים לב גם לפן של ההתקנה. חפשו תריסים אשר התקנתם פשוטה ושהם אינם זקוקים להרבה חיזוקים מורכבים שעלולים לפגוע בשלמות הקיר. תריסים חשמליים מבטלים את הצורך במוטות, חוטים או כל סוג של הפעלה ידנית, הם משפרים את הפונקציונליות ותורמים למראה אסתטי ונקי יותר של החלל. 

כמו כן כיום ישנם תריסים אשר ניתן להפעיל מרחוק או באופן אוטומטי, שיטה אשר משפרת את חוויית המשתמש ומפחיתה את הסיכון לבלאי. 

ולסיכום: בחרו בחברה שמספקת מעטפת שירותים

בחירת התריסים הנכונים לבית בבנייה קלה זו החלטה שחורגת מעבר לאסתטיקה נטו. כדאי לבחור בחברה מקצועית אשר יכולה לעזור לכם לבחור את סוג התריסים הנכונים, לבצע התקנה מקצועית של התריסים וגם לספק שירות תיקון תריסים חשמליים בקירות בבניה קלה כדי להציע לכם מידה גבוהה של שקט נפשי, כך שבכל מקרה של תקלה תהיה לכם כתובת לפנות אליה ולקבל מענה מיטבי!

מה היה לנו עד עכשיו במאמר?

מאמרים נוספים

Facebook
Twitter
LinkedIn